Esrayusuf bende kist gibi bişey çıkmadı. İlk doktora gittim enfeksiyon var dedi. İlaç kullandım ama bebek olmadı. İki ay sonra adetli gittim hormonların dengesiz dedi tekrar ilaç kullandım yine bebek olmadı. İki ay sonra yumurta bakalım alttan dedi 12. Gün gittim kendi kendine yumurtluyosun ama çatlamıyo olabilir dedi ve çatlatma iğnesi verdi. Bugün de 15. Günüm işte. Ama negatif görmekten bıktım çok korkuyorum 😞