Ozgeliz Dilan1636 benim 9 dkişim vardı iyi ki de doktorum Doğum esnasında kesmiş diyorum yoksa makata kadar yırtılacakmışım o kadar korkardım ki ama kestiğini bile hissetmedim ve dikişlerimi kuru tutdum çabuk iyileştim