Merhabalar. 12 hafta 4 günlük hamileyim, bir iki gündür nasıl yakalandığımı anlayamadığım bir şekilde şiddetli öksürük yaşıyorum. Öksürürsen sanki bağrım yırtılacak gibi oluyor.Aynı zamanda balgam da var,geldikçe atmaya çalışıyorum.Dayanamayıp acile gittim fakat hamile olduğum için doktor sadece parol ve Rovagyl isimli bir antibiyotik yazdı. Bu anyibiyotiği kullananlar var mı? Bir de ilaç haricinde neler yapmam gerekir evde sıcak içecek veya bitki çayı olarak. Bünyem zayıf olduğu için, bide bu dönemde daha da zayıf, o yüzden direk yatağa düşürüyor en ufak bi mikrop bile. 😣