Happycouple 39+6 haftalığım ayağa kalkınca bir bardak kadar suyum geldi bacağımdan aktı hafif sırtım kaşığım da agrıyor doktora gitmeliymiyiö yoksa sancı mı mı beklemeliyim kapmalıyım suan
Neylin Happycouple su gelince bir şekilde 24 saat içinde doğumun gerçekleşmesi gerekiyor diye biliyorum o yüzden doktor hiç belirtin olmasa bile su geldiğinde hastaneye gelmelisin dedi .RABBİM bir avazda cok kolay bir Doğum yapmayı ve yavrunuzu sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin İNŞALLAH 🙏