Merhabalar kızlar 38+3 te doktr kontrlüm vardı doktrom 3 cm açıklığım olduğunu bebeğimin suyunun azaldığını ve yatışımı yapmak istedğini söyledi bende kabul ettim ve saat 9 da doğumhaneye indim lavman yapıldı hiç hissetmedim gibi bişey🙆♀️ Daha sonra ebe saatte bir gelip açıklık muayenesi yaptı bunlsr canımı yaktı baya aslnda doktrum yaparken hiiç acımıyordu ama ebem eski ebelerdendi malesef🙄 neyse sonra kendi sancılarım gelmeye başladı hafiften muayeneler tetikledi çnkğ neyse saat 13:00 ı gösterdiğinde sancılarım artmaya devam etti ve suyumu patlattı doktrum işte asıl doğum sancısını ozaman hissettim sancıdan kıvranmaya hatta kendimi yere atmaya başlamıştım eşim sağolsun hep yanımdaydı arada duşa girdim ama nafile hatta beni sezeryana alın diye bağırdığımı hatrlıyorum😅 bu arada saaat 6 açıklığım 4cm çok yavaş ilerliyodu en sonunda epidural istedim dayanamadım, epidural müthiş bişey🥰 o ara uyumuşum 1 saat sonra tam açıklığım vardı doğum başladı ama ıkınamadım gebe okulunda karnımı şişirip öyle ıkınmam gerektiğini söylemişlerdi o yanlışmış meğersem o yüzden hiç ıkınamadım ebem karnıma bildğin abanarak çocuğu çıkardı🙄 5 dikişim oldu doğum yapalı 5 gün oldu dikişlerim başta çok ağrılıydı sürekli ağrı kesici serum takdrdm şimdi şimdi rahatladı dkişlerim🤭 benm için sezeryan normal doğum aynıydo dikşlerm çok zorladı ayrıca sütüm 3 gün hiiç gelmedi kızımda sarılık oldu zaten şuanda onu uyandrmak ve beslemek için uğraşıyoruz😊 ama şunu diyebilrim doğumdan sonra herşeyi unuttum kızıma bakınca☺️