[silindi] ozge_yasin_budak ben kurtköy ersoy da doğum yapacağım mine fisun ergül harika bir doktor 13 yıllık doktorum gebeliginizin başındaysanız öneririm
ozge_yasin_budak [silindi] yok canım 36 haftalık hamileyim Maltepe deyim evim baya yakın ersoya son 2 aydır ersoya gidiyom zaten doktorum dan da memnunum ama yine de fikir almak istedim ilk gebeliğim
ozge_yasin_budak Humamoms fiyat nedir acaba yani normal doğum 2 bin 750 tm dediler bana exra fazla bir fiyat ödediniz mi yoksa dedikleri gibi mi
[silindi] Humamoms normal doğum mu yaptın? Bide bisey sorcam cinsiyeti kac haftalıkken öğrendin mine hanım erken soylemiyor ama 18 haftalıkken oldum hâlâ goremedik😅
Humamoms ozge_yasin_budak eşim polis olduğu için epidurallı normal doğum yaptım 2600 gibi bişy ödedik ama epiduralsz normal doğum 2700 lü bşyxş sanrım😌😊
Humamoms [silindi] evet canım normal yaptım zaten mine hanım normali destekliyo🙆♀️ 38+3 de yaptım doğumu. Evet bizfe baya geç öğrendik cinsiyeti ya 18-20 hafta arasıydı🙆♀️😅
ozge_yasin_budak Humamoms canım ya epidural daha mı uygun oluyor yani anlamadım 🤔 birde kaç gün yattın hastanede kaçıncı hafta da doğum yaptın çok soru sordum galiba🤭 k. Bakma hakkını helal et
Humamoms ozge_yasin_budak hayır aslında ekstra para veriyoruz 800 tl epidural için ama benm eşim emniyet mensubu olduğu için indirim yapıldı 🤭
Humamoms ozge_yasin_budak 1 gün kaldım aslnda 2 gün kalsaydım daha iyiydi bakmakta zorlandm çnkü🙆♀️ 38+3 de doğum yaptım canm😊
ozge_yasin_budak Humamoms anladım canım rabbim hayırlı sağlıklı bir şekilde büyütmeyi nasip etsin inş 🤲