Merhaba bayanlar aranıza daha yeni katıldım ben şuan 35+4 deyim ama kızım 38+ da doktorum şeker yüklemesi önerdi ama ben istemedim son haftalarda yükleme yapmak kan sekerini 1 hafta ölç tekrar haftaya gel dedi nst girip tekrar kontrol edecek birazda beni korkuttular hastanede doktorlar şeker hastası olur doğumda tıkanma olur diye (bu arada devlet Hastanesi'ne gidiyorum) başından böyle birşey geçen varmı varsa lütfen yazabilir mi 🤲