LittleMan
Ben kullandim canim. Bende baska bir ilac kullaniyordum. Midemi mahvetti ne yazikki doktorum bunu yazdi. 3 kutu bitirdim. Simdi 4. kutuyu kullaniyorum.. Bir sıkıntı yaşamadim. İster istemez içerken tiksinebiliyorsun ama bebegim icin bebegim icin diye diye kendimi sakinlestiriyorum. Tadi cok kotu degil. Uzerinde tozu var unutma onu mutlaka ilacin uzerine karistirman lazim. Uzerinden bastirip calkala. Eczaneler ve doktorlar bazen soylemeyebiliyor.