balonjoje Berna3434 canım çok normal gittikçe şiddetleniyor belli bi döneme kadar ben 20. Haftama kadar ne yediysem kustum inanki tedirgin olma sana iyi gelecek yiyecekleri keşfetmeye çalış bol bol dinlen ve uyu
defne55 Berna3434 o bulantıların yardim edilecek bir tarafı yok canım malesef kendi kendine geçene kadar çekmek zorundasın ben 2 ay çektim çok zor du allah bi an önce geçirir inşallah 😑
___ozlm___ Berna3434 eğer hala folik asit kullanıyorsan nomesis diye bi folik asit var doktorum onu önermişti bulantıya çok iyi geliyor