32 . Haftada Doğum iZnine ayrıldım ama biraz erken Doğum olacak 36 da olacak hayırlısıyla kalan 4 hafta nasıl değerlendiriliyor Doğum sonrası tekrar rapor mu alınıyor üstüne kalan haftalar ekleniyor mu beni bilgilendirir misiniz bu konuda 5 gün sonra Doğumun var stres oldum