Sigara içen anneler Allah rızası için yapmayın empati kurun bi bebeğinizin yerine kendizi koyun nefes alamıyosunuz daracık biryer kaçmak istiyosunuz oradan ama kaçamıyosunuz kaçacak yeriniz yok heryer kapalı ben o bebekler için çok üzülüyorum:( o bebeğin hakkı yokmu diğer bebekler gibi güzel havayı içine çeksin ohh miss o bebeğin hakkı yokmu rahat nefes alsın içerde huzurlu olsun rahat uyusun.. Elinizi vicdanınıza koyun lütfen rica ediyorum karnınızdaki bebeği azıcık düşünün çok değil 9 ay :( lütfennn