Cagla22 Kızlar Merhaba 15.haftaya girmek üzereyim fakat eşimle beraber olurken biraz tedirgin oluyorım bir şey olmasın diye . Çok şükür sorun hiç olmadı. Bazı doktorlar haftada 2 defa diyorlar sizce kızlar ?
etugce Cagla22 haftada iki değil her gün de yapabilirsin sadece enfeksiyon riski için korunun diyorlar. Eğer sorunlu bir gebelik değilse doktorunla zaten söyler sana
Haribo42 Cagla22 biz aylardır yapmıyoruz 2 kez kanamam oldu ilişkiden sonra onlarda son oldu ztn:)) yasak şimdi
defne55 Cagla22 ben haftada iki diye bisey duymadim açıkçası ben 3 aydır hiç ara vermedim ilişkime doktoruma sorduğum da her hangi bisey demedi bana rutin hayatına devam edebilirsin dedi eğer kendini iyi hissediyorsan istekliysen ve bi sorunun yoksa haftanın 7 günü de girebilirsin :)
Nazlisezgin Cagla22 gebelikte Herhangi Bi düşük tehditi yoksa doktorlar ilişkiyi sinırlamayor sadece korunun diyor, düşük tehdidi varsa zaten tamamen yasak :)
Cagla22 defne55 bnm ilk 3 ay risk vardı diye hafta da 2 dedi cnm. Şimdi 15.haftaya girmek üzereyim artık risk bitmiştir sanırım . Önce sen plesentan biraz aşağıda o yüzden yasak bi süre demişti
defne55 Cagla22 he ozman farklı canım doktoruna bi sor risk geçti derse gir yoksa girme bebiş sağlıklı olsun da başka bisey önemli değil 🌸
anapanda12 Riskli gebelik yoksa korunmalı ilişki olabilir ve bişi olucak diye kasmakta olmayacaksa bile Allah muhafaza olmasına sebep olur doktor danışmasında drvam edin normal hayata