Ya ne abdesti ne namazı ne orucu düşündünüz. Herkes kendi sevabından günahından ibadetinden sorumlu arkadaşlar, kadın size onu sormamış oje sormuş bilmiyosanız yorum yapmayın, yadırgamayın, ne çok boş insan var bu şekilde forumda ya ayıp yani kadın kadına neyin tasası bu sizemi düştü, kadın kocasıyla hamilelik dolayısıyla ilişkiye girmiyodur abdestede gerek duymuyodur, namaz kılmıyodur, Allahla onun arasında, size düşmez bu.. kaldıki hamileyse oruçta tutamıyordur, gayet uygun bi zaman yaptırmak in Allah Allahhhh.. , ben cerrahi hemşireyim bi süre diş sedasyonlarına girdim, protez tırnak tarzı şeyler dolgu malzemesinden yapılıyor ki bunu bulanda bi diş hekimi.. ona bakarsanız hepinizde diş dolgusu mutlaka vardır o zaman sizin abdestinizde geçersiz.. yok böyle bi algı çıkarın bu hurafeleri kafanızdan lütfen.. bende tırnak yeme problemim olduğu için 8 sene protez akrilik vs tırnak kullandım, eğer zararını soruyosan hiç bi zararı yok şükür kopartmıyorum diye 1 yıla yakın sadece kalıcı oje kullandım ben 20 gün tutuyordum sonra 1 hafta bırakıyordum ve tekrar yaptırıyordum yaptır kuzum gayette güzel duruyor kadınız biz hamileyiz diyede salmayın bence sizde kendinizi diğer yadırgayan arkadaşlar, sonra buralarda kocam benimle ilgilenmiyo postları okumaktan hamilelik gebelik doğum postlarını göremez oluyoruz yapmayın lütfen..