Merhaba kızlar biz 19+6 haftalığız kan testlerim tutulmuştu bügün sonuçlar için doktora gittim ve b12 , D vitaminlerim çok düşğk olduğunu söyledi iğne ve damla verdi acıkcası ben kırmızı et süt asla tüketmeyen biriyim bilgisi olan bana yardımcı olabılır mi. Herkese hayırlı doğumlar 🤰🤰