Merhaba arkadaslar ben 8 aylık bir gebe olarak sizden bir ricada bulunucam 1, buçuk yaşındaki yeğenime dmd (kas hastalığı) tanısı konuldu 3 yasına geldiğinde oturma kalkmasında zorlanma 10 yasına geldiğinde tekerlekli sandalyeye mahkum kalma 15 20 yaş arasında solunum sorunu ve iyi bir bakımı olmazsada 20 li yaşlarda bu hastaları kaybediyolarmış şuan için bir çaresi yok ilaç tedavisi var ama o sadece hastalığı bi nebze olsun yavaslatıyomuş o kadar güzel bir bebekti ki ben nazar değdiğini düşünüyorum ve sizden dua etmenizi istiyorum adı çınar ne kadar çok dua edilirse okadar iyi derdi hastalığı veren Allah dermanınıda verir inşallah duanın açmadığı kapı yoktur umudumuzu kaybetmiyoruz ve teselliyi dua da buluyoruz sizden tek ricam bu