ozdenarda o mesajlarda eşinizin size de aynısını söylediğini söylemiştiniz 😆😆 bence gayet mantıklı. Benim gibi bunu duyan eşler var mı diye sormuştum ve varmış. Doktorum izin verdi ama sizlere sorayım kızlar siz ne de olsa profesörsünüz mantığından iyidir 😉😉😉