Terasusss Kızlar haftaya Sezaryen doğum yapacağım inşallah. Kan değerim 10 civarında. Benim gibi kanı düşük olup sorunsuz ameliyat geçiren var mı? Çok endişe ediyorum 😕
Pnrarvn Terasusss bana 10un altına düşerse kan takarız doğumdan önce dediler ama onuda hiç istemiyorum bir kere kan aldım çok kaşıntı yaptı bende burda okudum keçiboynuzu pekmezi ve tayin pekmez çok iyiymiş bu ay onları demiyorum umarım artar
Sumeyraerva Ameliyatta bi sorun olmaz diye dusunuyorum benimde dusuktu cunku bana ameliyattan sonra iki paket kan takmislardi cok dustugu icin
Pnrarvn Terasusss bizim daha var ama başından beri ilaç kullandığım halde giderek azalıyor hiç artmadı 10.4 tü en son her ay bir azalıyor bu ay korkuyorum gitmeye 🙈 30 haftaya gircez biz daha
Nursahin Benim değerlerimde çok düşük 8lerde o yuzden doktorum haftada 1 kez damardan serumla birlikte ferinfect veriyor doguma kadar depolarını doldurur dedi inşallah faydası olmuştur bende sezeryan olacağım için çok tedirginim