Findik92227 Kızlar dr yazdı kasilmalarim var diye ama ne bileyim hamileyken fitil.kullanmak beni nedense tedirgin ediyor var mı kullanan faydasını gördünüz mü Trivag fitilin
Trkmn Findik92227 ben 2 kere kullandım 19. ve 21.haftamta enfeksyon nedeniyle faydasını gördüm çok şükür tekrarlamadı 37 haftalığım🙏
Trkmn Findik92227 ilk kullandığımda 2 tane vardı 3 gün arayla kullandım. İkinci sefer kullandığımda 1 tane vardı içinde tek seferlikti yani 🤗
Findik92227 Trkmn Him anladım canım aynısı değil galiba uf hiç sevmiyorum fitil kullanmayı akıntı gelince fiilden kaynaklı bile olsa endiseleniyorum 😐🙄
Findik92227 Trkmn yok canım ikincisi bi oğlum var bu da kız Allah nasip ederse oğlum 2.5 yaşında hemen hemen 😊 bizde 27+4 olduk
Trkmn Findik92227 Ne güzel bi kız bi erkek🤗Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasil etsin bebişlerimizi inşallah🙏