Selinnnnnnn ben de çok acı yedim başlarda çok hoşuma gidiyodu ama ilerleyen haftalardaki kabızlıkla beraber hemoroid oluşunca hasret kaldım 😐 he bi de 20 küsür haftalarda bebekte tat alma duyusu gelişiyo diyolar yediklerimiz tadını amniyon sıvısında alabiliyolarmış ne kadar doğru bilemicem internet haberi 😊