Oncelikle herkeze hayirli dogumlar diliyorum benim hikayeleri hepimiz Morel olsun
Sabah doktur son kontrollumdu bir turlu gelmeyirdu minigim
Pazar suniyle dogumu baslatirz dediler neyse
Ilk dogum mecburu sezeryan
2 ssvd dogummum 19 saat sonunda vakkumla oldu ve
3gebelik beni oldukca korkuttu je germeye baslamisti
Ve bugun ayakta yatarken birden sicaklik hissettim kann geldi sandim bakalim gelen kann degil suyum 😫 Korku Sardinen beni 1 saat icimde hastaneye geldim 2cm aciklik saat 8
Doktur uzun surer dedi
Basladik beklemeye
Saat 9:30 sancilarim artinca Ebe yok bukadar kisa surede aciklik olmaz felan desede kontrol etti 5cm sok oldum ve guzel gidiyo sancilar oldurmuyr ama yasatmiyorda tarzinda😎
Ve sancilarim artik baya siddetlendi ebeye ikanmam geliyor dedim sakin energini harcama daha doguma var desede istemsizce ikandim saat 11:00
Doktur kontrol ettmesiyle dogum baslamis tam aciklik bebek geliyo dedi ve doktur geldi 15 dk icimde 3-4ikinmada geldi minik supriz yumurtam suan koynumda ve cok tessekur ettim okdar kötü dogum anilarimin yerine en iyi en guzelim bana yastigi icin minnattarim ona
Rabbim o yolda kimseyi birakmasin darisi bekleyenlerin basina