Merhaba. 27+0 hamileyim. Karnimda ağrısız sancısız kasılma ve sertleşme oluyordu ara ara. Rahim ağzı uzunluğunda kısalma (35mm) cıktı doktor progestan fitil olarak kullanmamı magnezyumu ihmal etmemeli haftalik kontrole gitmemi söyledi. Bu durumla karşılaşmış var mi ? Erken doğum riskini azaltmak için nelere dikkat ettiniz?