Kızlar salı günü sağlık ocagında kan tahlili yaptırmıştım değerim 33 çıkmıştı bugun yani cuma günü tekrar yaptırdım şimdi sonucuna baktım değerim 146 çıkmış sizce nasıl değerim birde beta kaç olunca karından usg ile gözükür kese dr nezamn gitmeliyim ☺️