Hanımlar ben bebek istemiyle Dr a gitmiştim. Dr önce muayene etti. Yumurtalık kistim varmış ama zararlı ve gebeliğe engel değilmiş, rahim inceliği ve yumurta rezervi azlığı da varmış. Muayene ettikten sonra gidişatı anlattı. Önce yumurtlama takibi, olmazsa horman tahlilleri ve sperm testi yapıcaz dedi. Bu ay yumurtlama takibi yaptı dediği günlerde birliktelik oldu. Son adetimin ilk günü 25 Nisan. 32-33 günde adet oluyorum. Şimdi de kasıklarım acayip agrıyor. Sizce var mıdır bu ay olmuş mudur 😣😭