Eygy 6+4 haftalık gebeyim normalde bulantılarım biraz biraz başladı ama kusma yada çok afedersiniz öğürme gibi şeyler yerine hıçkırıyorum 😄 midem bulmadıkça hıçkırıyorum böyle olan oldu mu yoksa tek ben miyim 🤣
defne55 Eygy dua et de o öğürmeler kusmalar yerine hıçkırığın devam etsin eğer başlarsa o iki korkulu rüya hıçkırık için yalvarırsın canım 😂😂
Zeydo Hahah bence öğürmediğine ve kusmadığına şükretmelisin 😂😂 acıkınca hıçkırık tutar beni acaba sende acıkınca mı oluyo 😂
Eygy Zeydo hamdolsun tabii halimize ama acıkınca falan olmuyor bende 😄😄 midemde gariplik hissettiğimde hıçkırıyorum . Hıçkırdıkça kendime gülüyorum 😄😄