Allahım bana yardım et dua edin bana lütfen 11 haftalığım ablamla geziyorduk birden laboraya gittim su boşalırcasına kan gördüm doktorumu aradım hastaneye geç dedi hastanedeyim bebekte bi sıkıntı yok plesanta kanaması olabilir dedi 4 saattir hastanedeyim parça gibi gelmiyor kan normal adet kanaması gibi 2 kez ped degiştirdim 1 serum yedim ilaçlar devam edicekmiiş gözetim altındayım bu durumu yaşayıp kucağına bebeğini alabilen anneler var mı nolucak bebeğime 😔😔😔😔😢