Benim normalde troid rahatsızlığım yoktu hamileliğin 7.haftasında değerim 2.38 çıktı doktor biraz yüksek bulup dahiliyeye yönlendirdi 20.haftama kdr 25 mg sabah aç karnına ilaç içtim çok düzenliydi her ay kan veriyodum 1lerde çıkıyodu değerim.yalnız 20.haftamda 2.34e çıktı tekrar. Şuan haftanın 4 günü 25 mg 3 günü ise 50 mg içiyorum. Troid çok önemliymş direk bebeğin zekasını etkiliyormuş.. yalnız bende aşırı terleme problemi var koltuk altlarım hep sırılsıklam acaba troidden kaynaklı mıdır ? Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi