Hilalberen14 Kızlar bi yardım edin ilk aylarda mide ağrısı siskinlik ve kabızlık yaşayan varmı cok rahatsız edio benı normal mı acaba
Bur_Ser Mide ağrısı tek kabusum maalesef😔2 gün önce dayanamıyorum diye doktoruma sorunca gaviscon şurup önerdi tamamen geçirmese de hafifletiyor işte