Azad geçen hafta yapıldı bana. Hiçbirşey hissetmedim. Kasmadan, korkmadan teslim olursanız hiç korkmanıza gerek yok. Sonrasında ufak ufak ağrılar oluyor tabi ama benimkiler geçti hemen. 1 cm açıklıkla bekliyorum ben de. Yarın kontrolüm var yine. Bakalım ne durumdayız. 38+1’den bildiriyorum 😉