Eda81 Kizlar ben bugun dogumumu yaptim cok sukur ama bebegim kuvezde enfeksiyonum wardi idrar yolu bebegimede gecmis daha bir kez gordum cok zor 😭
Neseozkan Eda81 çok geçmiş olsun canım inşallah erken çıkar bebeğin kaç haftalık oldu doğumun ve neyden kaynaklı başladı doğum
xwoman Eda81 gecmis olsn . Spinal dogumda his olmuyor diyorlar. Dogumun hangi aşaması zor geldi sana.
Eda81 xwoman aci hisseedim ama bebegi alirken cok agrim oldu bebegide alinca salinlestirdiler Allah yardim etsin zor