Nagis Hamisler kizceler, lohusa bardağı hazirladiniz mi ?nette gördüm bu pilatik kadeh bardagina benzeyen bardaklardan var onlardan alipta kullanan var mi?yada her zaman cam bardak iyi midir. Bide ikramliklari hastahanede mi evde mi ikram ettiniz
Oge Nagis bn hastane süslme yptrcam direk firma ile konuştum ama zatn hastanemiz direk her doğm yapana lohusa şerbeti getirip ikram ediyormuş bardaklarınile beraber eğer hastaneye taşıyacak biri varsa plastik alın ben mevlüt için plastik alcm herşeyi sonra çöpe atcam yıkamakla uğraşmayım
Sonay Nagis ben bi mevlütte gordum Süslü plastiktendi ben yapmadım ama gordum 😊 cam Olmasın kalabalık ortam sonuçta kırılır falan gerek yok
zlemAtAcar Nagis ben özel takım aldım. Dışı gümüşlü şerbet konulan kısım porselen ... Çok şık duruyor.
YakupBraKl Nagis bende o plastik bardaklardan aldım kendim evde süsledim ve hastanede ikramlık dağıttım çoğunuzda kendim yaptım birtek magneti yaptırdım dışardan 😀😀
Nagis Oge bizde ya hastanede verilir canım yada bebek eve gelince verilir mevlutte şerbet vermeyiz biz plastik abest kaçmaz dimi🤔
Oge Nagis palstikler çok güzel artık kadehin ucuna cinsiytnize göre kurdele ile süslersiniz isterseniz herkes plastik veriyor ayrıca cam ekonomik anlamdada yorar sizi okdr insana laf eden olursa cam alsın getirsin insanları memnun edemezsiniz malesef ben hiç sevmem lohusa şerbetini 😫😫😫 onun yerine komposto olsa keşke 🤣🤣
Nagis Oge evet insanları memnun etmek zor maglesef gitti gidiyorda gördüm ben süslerin diye aklıma .bende sevmem ama adet bizde uycaz mecbur😃
zlemAtAcar Nagis iki adet takım aldım. 12 adet. Hem sonrasında kullanabilmek için daha mantıklı geldi.
MiracAlpinveUmutunAnnesi Nagis ben mevlidte verdim plastik lohusa bardağı kadeh seklinde ufak kendim susledim