Ezgisare Kızlar kardeşim var 5 yaşında ben uzanırken karnımın soluna yanına bastırdı iki eliyle hareket ediyo Bebek ama çok pimpirikli biriyim sürekli düşünüyorum bişey olmuşmudur ya 33+2 deyim
Burcak61 Ezgisare hiç Bişecik olmaz doktor bana benim elimle bastırıp kafasını gösteriyor 31+0 ım bende
Aysebkr1258 Ezgisare hiç bişey olmaz canım sıkma canını 4 gün önce uykuluyken buzdolabının kapağını kapatırken göbeğimi hesap edemeyip sert bi şekilde kapatırken göbeğime çarptım 🤭🤣 2 gün acıdı doktoruma sordum hiç bişey olmaz dedi dizinde bişey olmaz inşallah bu arada 35 haftalık hamileyim
Aysnrplt Ezgisare canım bence korkma detaylı ultrasona girdiğimde doktor resmen cihazla karnımı oydu bebek dönsün diye vurduk kaç defa hatta ertesi gün benim bu karnım neden acıyor demiştim doku zedelenmesi gibi bi acı 3 gün sonra geçti
Zeynep3 Aysnrplt bunu yazacaktım ki çok güzel açıklamışsın 😍😍 bana da dün aynısını yaptı acıdı hatta nasıl bastırıyor öyle 🙄