Ben de 6 haftalık hamileyken başladı diş ağrım. Film çekilemedi, doktor 20’lik dişten şüphelendi. 1 hafta Duocid 375 mg antibiyotik içtim bana mısın demedi. 2 gün önce iğne vurarak 20’lik dişimi çekti ve dikiş attı. 14. haftamdayım. Ancak ağrım geçmedi çünkü üstteki 20’lik dişim ve bir de dolgulu dişim daha var ağrıyan. Az önce karanfil yağı sürdüm, yine de azalmadı. Her gün ağlıyorum ağrıdan, ne yapacağımı bilemiyorum