Merhaba kızlar. Ben hep çOcuğun adını rğyamda görmek istiyordm. Bugün daha önce hiç duymadığım bir isimle çocuğa sesleniyordum. İsmi duyan yada anlamını bilen varmı aranızda( (ESEM)) Bu ismi goggle da aratırdığımda( sağlığı yerinde olan kişi) olarak çıkıyor.