blackeagle Bugun kontrolüm vardi 4 kilo olmus bizimki pazartesi yatış verdi ama bugun çatı muayenem vardi simdi kopkoyu kahverengi lekem geldi ve ağrım başladı az az sizce bu nişan midir oysa sancilar ne zaman olur acaba boyle olan varmi
Pnrarvn blackeagle bence doktor sezeryan derse zorlamayın yengem iki tane iri bebek doğurdu ve şuan çok sorun çekiyor çok zorlanıyor vucut bence o kadar hırpalamaya gerek yok
Semra06 Ececce valla benimde bebeğim 4 kilo olmuş daha ses yok bekliyoruz 40 a kadar yolu var dedi doktor 38+3 olduk
Ececce Semra06 hem bebeğin köprücük kemiği takılır hem de anne için zor diye biliyorum sağlıkla kucağınıza alın inş 🙏🏻
blackeagle Semra06 benim doktor beklemiyor omuz sıkışmasından korkuyo allah korusun koluna zarar geliyor kilolu bebeklerde geniş olduğu icin diyor
LinaPrenses Benim kardesim 5 kilo dogmustu normaldi hemde Rabbim kolaylik versin insallah hayrlisiyla dgurursun...
Ececce blackeagle kesisi olmuş mu peki canım benim yeğenim 3,5 diye sezaryen e almıştı dr u omzu takılır diye
Semra06 Ececce son anda karar verilecek galiba bekliyoruz bende korkuyorum durdukça kilo alıyor ama doktor iri diye alamayız dedi rabbim bi kolaylık verir insallah 🙏🙏
2cocuk2kopek Ececce canim bende sen gibi biliyorum 4kilo itibari ile sezeryane aliniyor artik eskidendi o 5 kilo doguranlar cunku annede ciddi yirtilma oluyor. Ve catiylada alakali aslinda cati yeterince esnekse aliyorlar 4 kilo ustunu normale
Semra06 Ececce evet canım devlette kontrollerim normal de devlette 4 kg dan sonrası sezaryan diyorlar ama bana kimse doğum şeklinde bişi demedi son kez pazartesi gitcem sonrası bekliycem