Canım benimde o haftalarda öyle oldu sonra ben doktora gittim hemen çok şükür birşey çıkmadı bu haftalar da bebekler daha çok uyur demişti eğer oruç değilsen tatlı ye çikolata ye sırt üstü uzan bekle bakalım Haraket eder içinin de rahat etmesini istiyorsan git doktora yani benim öyle olmuştu