Neslihan_93 Kızlar bir sorum olucak her iki kolumunda kas kısmı çok ağrıyor doktorumu aradım süt bezlerin çalışıyordur dedi Aranizda benim gibi kolları ağrıyan varmıydı bu ağrı beni benden aldı 3 gündür. Parolda içmek istemiyorum her gün
Tugbanur Neslihan_93 bende 25 haftalık hamileyim benimde kollarım çok ağrıyor omuzlarım bacaklarım belim.. allah yardımcımız olsun
NeverTooLate Neslihan_93 benimde bileğim ağrıyor 3 gündür.Bugün Ortopedi'ye gittim ve bileğimde ödem olduğunu söyledi hamilelerin de kullanabildiği bir sprey verdi.Doktora gitmenizi tavsiye ediyorum.