mysteryy34 ya sizin için çok zor birde bebişler anormal gaz yapıyor yani ben evimden başka yerde rahat edemiyorum okulda olduğun için sürekli lavaboya gidip gazını çıkaramazsın ee bu yüzdende çok sıkışıyo olabilir eve geldiğince mümkün olduğunca rahatlamaya çalış karnını sıvazla