Didemmiray benim ikinci gebeligim, ikinci sezeryanim. Nstem sancılı cikiyor iki kontroldur. Ciğer geliştirici iğne vuruldum. Doktorum sancilardan dolayı rahimde yırtılma olabilir dedi. O yüzden. Bir hafta daha bekliyelim riske atmayalim dedi. Yoksa 15 Haziran'da alicakti.