Esra1260 Vesvese teyzeler iş başında yine. Doktorun normal dediği onlara anormal geliyor ve "erken doğum riski" teşhisi bile koyabiliyorlar. Maşallah. Alanlarında yüksek lisans yapmışlar mı bence bunu sorun bi dahaki sefer size böyle diyenlere. Şu söylenenlere uyup canınızı sıktığınıza, üzüldüğünüze değmez. Boşverin şunları, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah.