Kızlar aranızda benimle aynı durumu yaşayan var mi 31+3 günlük hamileyim ama ultrasonda iki hafta gerilik gözüküyor bebegimin plasentası kalın olduğu için beslenemiyor. Bu durumu yaşayan var mi varsa nasıl yollardan geçtiniz yardımcı olur musunuz lütfen