Cylncyln duyurmadım 😂 doğurduğum gün duyurdum herkes evlatlık sandı ahahahah 😂😂😂 9 ay boyunca foto paylaştım göğsümden yukarısını eski fotoları falan kimse anlamamıştı 🤭ben aileme bile 3.5 aylıkken söylemiş insanım 😳 paylaşana saygı duyuyorum gerek var mı falan demek yerine kimisi paylaşmak ister kimisi istemez herkesin kendi özel kullandığı hesap fikirler bir olmaz 🤗