plesenta previa galiba yapılacak bişey yok ilerleyen zamanlar düzelme ihtimali olan bişey diye biliyorum düzelmezse sadece sezeryan doğum mümkün olabiliyor kötü yada korkulacak birşey değil doğum esnasında kanamanın durmaması dışında hatta bazı gebeliklerde komple rahimin alındığını falan okumuştum doktorumda çok kanama olursa en en son çare öyle yapıyoruz evet demişti