Zeytinusss Kızlar bugün tam 32 olduk yarın kontrole gideceğiz inşallah... Nst bağlanır mı ve alttan muayne edilir mi acaba bu hafta da ?
Denisss Zeytinusss her doktor farkli sanirim bu konuda 37 haftakik olduk benim doktorum usg dan olcum yaptgi icin alttan muayene etmedi ama burda edilenleri okudum 🤷♀️
Zeynka Zeytinusss Doktorum beni alttan muayene etmemişti, ultrason ile bakmıştı ve o kontrolden 2 hafta sonrasıda nst için gel demişti.
Senanur09 Zeytinusss 31 ken acıle gitmek zorunda kaldm catı muayenesi yapıldı nts alındı nts ıcın kücükmüş 2 kere yapıldı o yüzden mecbur kalmadıkca 2sinide yapmayın
Ozgemesut Zeytinusss 32+4 üz bugün kontrole gittim normal muayenemi oldum çıktım canım tabi doktordan doktora değişir de benim doktorum 35 ten sonra önemli bizim için dedi
Zeytinusss Denisss ayy insallah benimde olmaz😂 cok utanıyorum zaten ne biliyim cekiniyorum ya neye göre bakıyorlar hoş onuda biomiyorum ama 🤔
Zeytinusss Senanur09 bebek de mı sorun oldu acaba sizin ? Tansiyon falan mı yükseldi gittiniz çünkü bi arkadaş tansiyon yüksekliği ile gitmiş ikisi nide yapmışlarsa
Zeytinusss Ozgemesut bende öyle duydum canım ama bazıları yapıyormuş sanırım yapmak isterse karşı çıksam sorun olur mu acaba 🤔