Aynur56 pozitif çıkınca sadece kontrol edilerek erken Doğum oldu yani aslında 37. Hafta oldu. İlk zamanlar 35 de alalım demişlerdi, sonra kontrollerde 37 ye kadar beklettiler. Çocuk kan grubu anneden farklı olunca hemen 1 sefere mahsus kan nakli yapıldı onun ki fazla etkilenmişti ve farkedilmemişti tabi. Şuan topaç gibi maşallah. Üniversite hastanelerinde riskli gebelikler için ilgilenen bölüme gitmeye başlamıştı. Çok şükür herşey yolunda bebiş 1 yaşında oldu. Hiç canını sıkma , aklın kalırsa internette çok bu konuda makaleler var aydınlatıcı