Bugün 15. Gün ve bir haftadır adet sancısından ölüyorum öyle böyle değil. Dün kan testi negatif. Doktor yeni tutunuyor olabilir adetin geçsin tekrar test yap dedi. Adetime bir gün kaldı. Bu sancılar adet belirtisi mi bebek belirtisi mi. Krem gibi akıntım var. Başka da bişey yok. Bu süreçten geçen var mı 🙋♀️🙏