Emelkcyrk bende en baştan beri iştahsızlık var. Hele son haftalarda sadece karpuz peynir yedim midem yanıyor diye. Doktora sormuştum bunu, hiç kafana takma sen hiç bir şey yemesen bebek yine ihtiyacı olanı senden alır demişti. Eğer kan değerleriniz iyiyse hiç dert etmeyin.