Ultraslan40 Merhaba benim bir arkadaşım pco hastası çocuk istiyor her kan vermesinde 0 çıkıyor. Bugün sonuç 2 çıkmış. Negatif olduğunu biliyorum ama böyle bir durumda olup hamile olan var mı? Adetinin de 21. Gecikme günü🤔🤔
Ftmemne Ultraslan40 instagramda birgebeningünlüğü sayfası var. Orada bir çok polikistik over olan kişi uvalasyon testi ile hamile kaldı. Mutlaka takip etsin videolarını izlesin. Çok hamile kalan var aynı sorunu yaşayıp.
Esrayusuf Ultraslan40 bende pcosum 40 günde bir adet oluyorum bende ovulasyon yaptım iki ay ama şuda var yumurtlama görüyorum yine tutmuyor belkide yumurtladığımı gösteriyor değer yğkseliyor ama çatlamadan geri düşüyor diye düşünüyorum o nedenle bugğn adetimin 2.günü yarın 3.günü olacak gidicem doktora yumurta takibi yaptırıp çatlatma iğnesi olucam beklemenin anlamı Yok
Ultraslan40 Esrayusuf valla ne desem bilemedim hiçte anlamam bu konuları. Zaten pco yumurtalıkların düzensiz çalışması demek yani olabilir
Esrayusuf Ultraslan40 aynn arkadaşına anlat bu ay adet olursa araştırsın değerlendirsin inş gerek kalmaz