İyi günler hanımlar.
Tam olarak yaşadığım şey kan tutması mı bilemiyorum ancak, bir keresinde kan alınırken başıma talihsiz bir olay geldi. Hemşirenin dediğine göre tam bastiramadigim icin kanım kolumdan musluk gibi akti ve baygınlık geçirdim. O gün bu gündür damar yolu açılacağı veya kan alınacağı zaman bi fenalık geliyor, her seferinde fenalasmasamda bakamıyorum ve icim kalkıyor bazen başım dönüyor kulaklarım çınlıyor vs. onun dışında kana bakabiliyorum sorun olmuyor. Hastanede erken dogum tehdidi sebebiyle yatış yaptigim sürede damar yolu açılırken fenalaştım ve hemşire de bana, beni kan tuttugunu ve böyle olursam normal dogum yapamayacagimi söyledi. Bu doğru mu? Kan tutan baska anne adayı var mı?