Benim size bir sorum olucaktı
Ben iki kere anal fissür ve bir kere hemeroid ameliyatı geçirdim
Şuan 37 haftalik hamileyim
Fakat ameliyat yaralarım hala sıkntıli iyileşmedi
Doktorum doğumum konusunda genel cerrahiye yönlendirdi yazılı bi kağıtla gel öyle sezeryan yapalım dedi
Genel cerrahi de böyle bir prosedür yok sana sezaryen için yazılı bisey veremem sadece sözlü olarak sezaryen olabilirsin diyebilirim dedi kadın doğum doktorum da yazılı bi belge olmadığı için seni kafama göre sezaryen yapamam dedi normal olucak dedi
Fakat ben çok korkuyorum normal doğum yapamam ben ne yapmam gerekiyor