Kızlar 34+5 günlük hamileyim bugün hastanede nst de sancim cıktı ama ben hiç birşey hissetmiyordum. Hemen alttan baktılar aciklik yoktu çok şükür ama serum taktılar yinede sancıyı durdurmak için sonra serum bitince tekrar nstye bağladılar sancim yoktu doktorum pazartesi tekrar çağırdı sizce Allah korusun erken doğum olur mu cok korktum bugün ilk gebeliğim ve çok cahilim kusura bakmayın uzun oldu biraz hakkınızı helal edin